"Miejsce, w którym jesteś teraz jest sumą każdej decyzji jaką podjąłeś. Jeżeli nie lubisz miejsca, w którym się znajdujesz, zacznij podejmować inne decyzje." - Dave Ramsey

17 września 2013

Nowa płyta Nalefa

Myślę,że ten blog to dobre narzędzie, aby polecić tak dobrą płytę, jaką jest "Jestem uczniem" Nalefa. Pierwszy raz usłyszałam go w składzie Prohibit w kawałku nagranym wraz z Vixenem. Jak ogarnęłam dopiero 2-3 tygodnie temu Nalef zmienił konto na YT, ale w końcu go odnalazłam. Nie spóźniłam się! Okazało się, że właśnie w tych dniach wydał nową płytę. On nie jest chrześcijaninem, ale nie słucham tylko chrześcijańskich raperów, gdyż czasami [polscy] chociaż są dobrzy - wydają mi się nudni. Zwracają uwagę na bardzo mało spraw i by nier popaść w rutynę muzyczną - sięgam po "Jestem uczniem, wracam do lektury..."!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie