"Miejsce, w którym jesteś teraz jest sumą każdej decyzji jaką podjąłeś. Jeżeli nie lubisz miejsca, w którym się znajdujesz, zacznij podejmować inne decyzje." - Dave Ramsey

6 października 2013

Prośba o modlitwę #2

Nie mam pojęcia ile osób czyta ten blog, ale nieważne ile, ważne, czy zareagujecie teraz na moją prośbę. Ostatnio przeżywam trudny czas i popełniłam wiele błędów. Generalnie potrzebuje zmian,a le wiem, że to mój ruch. Zaniedbałam kilka spraw w moim życiu. Potrzebuję odnowy. Pragnę by Bóg mi przebaczył, co już oddałam Mu i wiem, że spełnił moją prośbę. Ale mam wciąż sporo złych nawyków, a nie chcę Go ranić. Módlcie się o mnie bym do tego nie powróciła, a raczej podążała za Nim.

3 komentarze:

  1. Skoro masz trudny czas, to chciałem polecić Ci stronkę gdzie znajdziesz dużo budujących materiałów: http://www.nalezecdojezusa.pl/

    Będę się modlił o ciebie. Niech Cię pan Bóg błogosławi i niech Cię strzeże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będe sie modlić obiecuje . Mam nadzieje że w tym trudnym dla ciebie czasie możesz liczyć na bliskich wiedz że na pewno są z tobą .

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie