"Miejsce, w którym jesteś teraz jest sumą każdej decyzji jaką podjąłeś. Jeżeli nie lubisz miejsca, w którym się znajdujesz, zacznij podejmować inne decyzje." - Dave Ramsey

5 sierpnia 2013

Kocham Jezusa, nienawidzę religii


Dopiero w jakiejś połowie skumałam, że rymuje;).

A filmik prawda - religia skupia się na tym co zewnętrzne, gdy jesteś dzieckiem Bożym nie musisz się starać być pobożnym człowiekiem. Wtedy już nim jesteś i się umacniasz, uświęcasz.

Polecam kazanie pt. "Dziwny sposób, aby zbawić świat" w serii "Dziwne" na stronie KościółOnline.

1 komentarz:

  1. wypatrzyłam Cię na "Dzisiaj w świetle Biblii" zanim napisałaś komentarz do mnie, za który dziękuję. Zamieściłaś fajny filmik u siebie i ja też go podłączyłam do mojego bloga.Wiele mówi i doskonale rozumiem dlaczego. Porozglądam się u Ciebie jeszcze .

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie