"Miejsce, w którym jesteś teraz jest sumą każdej decyzji jaką podjąłeś. Jeżeli nie lubisz miejsca, w którym się znajdujesz, zacznij podejmować inne decyzje." - Dave Ramsey

22 sierpnia 2013

Prośba o modlitwę

Hej wszystkim. Jakiś czas temu słuchałam na str KościółOnline kazania pt. "Kaleo - Powołani, aby służyć". Pastor wspomniał pewną historię, której doświadczył w akademiku pełnym niechrześcijan. Bóg pragnął żeby Furtick nawrócił cały ten akademik. Wiecie, jest to dłuższa historia, ale to nie o to chodzi. Mianowicie, gdy kilka dni temu słuchałam tego kazania Bóg pokazał mi coś podobnego. W tym roku idę do gimnazjum [tak, tak, dopiero 13 lat]. Jezus pragnie, aby całe to gimnazjum zostało przyprowadzone do Niego. Pomyślałam sobie "Jak nie ja, to kto?", ale z drugiej strony... Znam siebie. Z natury jestem nieśmiała. Mimo moich starań żadna z moich koleżanek nie zna Chrystusa. Ciągle zaliczam wpadki i mogę tak wymieniać bez końca. Tak naprawdę jednak wiem, że skoro On tego chce, to nic mnie nie powstrzyma - tylko muszę być posłuszna. W związku z tym mam do was prośbę, ponieważ możecie niezwykle wpłynąć na losy Dąbrowy Górniczej. Wymieńcie mnie od czasu do czasu w modlitwie, aby Pan dał mi śmiałość, inspiracje, wiarę, mądrość, a także zdrowie [bo kiepsko] tak, bym wykonała swe zadanie. Kiedy będziecie Go o to prosić wspomnijcie także o tym żeby zaopatrzył mnie w Jego ludzi, a nieznającym Jego osoby otworzył serca. Ja natomiast dziękuję Bogu za to, że we mnie wierzy i pragnie mnie użyć. Dziękuję Mu także za każdego z was, aby Pan wam błogosławił.

Dzięki;).

1 komentarz:

  1. Błogosławię. Piękny cel. Niech Bóg obdaruje Ciebie mądrością w Twojej misji. Każda modlitwa o innych ludzi ma sens i przynosi owoce nawet po wielu latach. Dobroć wraca jak chleb rzucony na wodę.A skromność zdobywa świat chociaż nie jest popularna.
    Twoi rodzice mogą być dumni z tak dzielnej córki.
    Nie spiesz się tylko. I pamiętaj, że Bóg Ojciec nie wymaga od swoich dzieci niczego ponad ich siły. Już same Twoje modlitwy mogą uratować życie wielu ludzi.Mt.5.5;Bóg wynagradza za każdą dobrą rzecz dokonaną. I spokojnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie